عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

سلام منم اوندم

سلام علی آل یس

 

الهی، آن خواهم که هیچ نخواهم.

الهی، وای برمن اگر دلی از من برنجد.

الهی، راز دل نهفتن دشوار است و گفتن دشوار تر.

الهی، اگر ستارالعیوب نبودی ما از رسوایی چه می کردیم؟

الهی، به سوی تو آمدم؛ به حق خودت مرا به من بر مگردان!

الهی، آن که تو را دوست دارد، چگونه با خلقت مهربان نیست.

الهی، به حق خودت حضورم ده و از جمال آفتاب آفرینت نورم ده!

الهی، توبه از گناهان آسان است؛ توفیق ده که از عبادتمان توبه کنیم!

 

خدم دیدم که اتش شعله وربود****خودم دیدم که مادر پشت در بود

خودم دیدم که دستی وحشیانه****بزد بر مادر من تازیانه

ایام، ایام سوگواری بیبی دو عالم دخت نبی اکرم حضرت صدیقه فاطمه است من این ایامو به تمام مسلمین جهان از جمله محبان ان حضرت تسلیت میگویم

 

سلام

منم اومدم منم به جمع وبلاگ نویسان پیوستم با یه دنیا حرف و قصه البته قصه های الکی نه هاقصه هایی از عمق تاریخ از عمق انسانیت از عمق عرفان

اره از روزای گرم و سرد از روزای روشن و تاریک از شبای بی نورو پرنور

خب بهتره قبل از هر چیز خودم و معرفی کنم

نام:انسان    لقب:اشرف مخلوقاتم    نام پدر:ادم      نام مادر:هوا

تاریخ تولد:یه روز مونده به مرگ      شغل:بندگی    توضیحات:ندارد

 

این روز اولی بیشتر سرتونو در نمیارم شما با نظراتون به من که نه  به هممون کمک میکنید که همه رو هر چی که تو این دنیا هست و نیست رو بهتر بشناسیم اینو بدونید که میشه، میشه بهتر از بهترین بود به امید خدا

 

 

                                          الهم العجل لولیک الفرج     آمین

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر فرصت داشتید یک سری به این ادرس بزنید مطالبش بسیار جالبwww.alcoran.blogsky.com

mooriyaneh شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ

jenabe aghaye kadivar moftakharam ke avalin kasi hastam ke toye in web log nazar midam mahshari!!! jedi migamomid varam dar panahe hagh salamato ostvar bashiva be faaliyat haye in chinini at edame bedi doost shoma........... safavi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد