عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

سفره های افطار

 

تَحِیَّتُهُم یَومَ یَلقَونَهُ, سَلامٌ وَ اَعَدَّ لَهُم اَجرًا کَرِیمًا

 

تحیت مومنان و پذیرائی ایشان روزیکه به لقا رحمت حق نائل شوند سلام خدا و بشارت لطف الهی خواهد بود و بر آنها پاداش با کرامت و شرافت مهیا فرموده است (سوره مبارک احزاب ایه 44)

 

           

                                                                               

سلام

 

سلام بر شما و خدا حافظ بر رمضان

 

همانگونه که اومد رفت وقتی اومد نپرسید کی اماداست کی اماده نیست اصلا کاری به این کارا نداشت اما حالا که داره میره از همه ما داره میپرسه. نمیدونم صداشو میشنوید یا نه گوش کنید داره ندا میزنه رمضانیا کجاهستند داره به همه ما میگه ازمون میخواد که:

 

 با من چه کردید قدرمو دونستید یا نه؟ داره میگه من یا همه خوبیهام اومدمو دارم با همه خوبیهام میرم اما خیلی دوست دارم شمایی که با همه بدیهاتون اومدید حالا با همه خوبیهاتون با من خداحافظی کنید

 

اره دیگه دارن سفره رو جمع میکنند بعضیا زود اودن الان سیر شدن بضیها وسطای سفره رسیدن و نیمه سیرن بعضیا اخر سفره رسیدن به ته مونده سفره رسیدن بعضیهام مثل من تازه فهمیدن سفره ای هست که باید از ان خورد

 

بچه که بودم مامانم میگفت ما ادما خیلی غریبیم بزرگ تر که شدم و یاد گرفتم حرف بزنم بهم گفتن که اماما غریبن اما حالا که خودم معنای غربت فهمیدم دارم میبینم که رمضانم مثل اقامون غریبه

 

               سفره های افطاریادش به خیر***** لحظه های انتظار یادش به خی

 شب قدرو روزه و مهرونماز ***** شبهای یاد یار یادش

 گریه هاو ناله هاتاوقت صبح  ***** ان نماز یادگار یاد

              جوشن وهمزه به وقت بیکسی*****خلصنا من النار یادش به خیر

               یا علی و عظیم در وقت عشق***** ان دلای بیقرار یادش به خیر

                کاسه های خالی و لطف خدا  *****لحظه های پر بار یادش به خیر

                 نان و خرما،اب جوش وافطار***** سفره های افطار یادش به خیر

    

 

الهم العجل لولیک الفرج        " آمین"