عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

حجاب

بسم رب الفاطمه

 

سلامٌ علی آل رسول

 

آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبة امک فاطمة الزهرا(س)

 

یاَ ایُّهَا الَّذینَ امَنُو اتَّقُوا اللهَ  وَ التَنظُر نَفسٌ  مَّا قَدَّمَت لِغَدٍ  وَ اتَّقُوا اللهَ اِنَّ اللهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعمَلُونَ

 

ای اهل ایمان خدا ترس شوید تا هر نفسی بنگرد تا چه عملی برای فردای خود پیش فرستاده است و از خدا بترسید که او به همه کردارتان به خوبی اگاهست   سوره مبارکه حشر ایه 18 از سور مدنی 59مین سوره قران

 

خدایا !! چرا تنها هستم   می دانم زجر گناهانم را باید به تنهایی بکشم . با رالها  مرا از خود مران و تنهایی ام را با توفیق اطاعت و عبادتت از من بگیر . خدایا مرا به همه مهربان کن و محبت بندگانت را در دلم جایگزین فرما.. " امین "

 

سلام بر شما عاشقان:

 

فاش اگر چشم فلک بر قتل زهرا میگریست***آبشارخون فرومی ریخت دربحرمحیط.

                           

امروز میخوام در مورد حجاب صحبت کنم البته نه اون حجابی که همه فکر میکنن!.

 

معنای حجاب چیست؟حجاب یعنی پوشاندن و پنهان نگه داشتن چیزی یا کسی در مقابل چیز یا کس دیگر حالا میتونه هر چیز باشه.

 

یا بقول حضرت فاطمه(س): حجاب برای زن مانند خانه ایست که او را از تمام بلایا حفظ میکنند .

 

یا بقول حضرت علی(ع) :حجاب معصونیت است نه محدودست.

 

تا اسم حجاب میاد همه میرن تو فکر چادر اونم برای زن نه بابا حجاب فقط این نیست حجاب برای همست حتی حیوانات

 

من اینا رو گفتم تا اصلا بدونیم حجاب چیه، بعدا برم سر اصل مطلب من میخوام در مورد حجابی صحبت کنم که خوب نیست! اره همه حجابا خوبه اما این یکی بده خیلیم بده .

 

تو هر جا بری برات از حجاب خوبه گفتن ولی از حجاب بده نه!!!...

پس بزار من بگم ما اونقدر به حجاب اهمیت میدیم که اومدیم این حجاب رو هم عملی کردیم ما اونقدر به حجاب معتقذیم که پیش خدا هم حجابو رعایت میکنیم خودمونو در مقابل خدا پنهان میکنیم نمیزاریم خدا مارو ببینه نه خودمون خدا رو البته هر کاری بکنی خدا میبینتت اما  ما چی؟ اونقدر خودمونو پوشوندیم از گناها که دیگه خدا رو نمیبینیم اگر ما بیاییم و این حجاب و از روی دیدگان برداریم دیگه نه در دنیا غمی داریم نه در اخرت بیایید تا فرصت داریم این حجابو برداریم نزاریم خدا این حجابو موقع مرگ از روی دیدگان و قلبمون برداره که اون موقع دیگه خیلی دیره ....

 

هر جا بری میگن راه حل و بگو باشه من راه حلم میگم اما تو عمل کن

بقول استاد بزرگمون عالم و عارف ربانی حضرت ایت الله بهجت تبریزی(مدضلله العالی): راه یگانه برای سعادت دنیا و اخرت بندگی خدای بزرگ است  و بندگی در ترک معصیت است در اعتقادیات و عمل 

 

پس راهش انجام واجبات و ترک محرمات است  

 

حالا یه دعایی میکنم خدایا توفیق حجاب اسلامی را به تمام ما عنایت کن و توفیق برداشتن این حجابی رو که بین ما توست عنایت فرما   " آمین".

 

در ضمن نظر یادتون نره.......

    

 

                                         و در اخر اللهم العجل لولیک الفرج          " آمین"

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مسافرغریب شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...سلام علیکم...ممنون از مطالبتون...استفاده کردم ..انشالله که توفیق عمل داشته باشیم...موفق باشید...التماس دعا...یاعلی

فاطمه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.afarideye-oo.blogfa.com

در مورد اون ایه اول و ترس از خدا ارسطو میگه:
از هر چیز بترسی از آن فرار میکنی ولی اگر از خدا بترسی به سویش میروی.
در مورد حجاب و این حرفا هم به زبون میگیم که راهش ترک محرمات و انجام واجبات اما کو تا عمل
خیلی از گناها هست که ما مرتکب میشیم و حتی نمیدونیم که گناهه!!!
فقط میتونم مثل شما اون دعا رو بکنم و بگم آمین
راستی شما باید بیشتر برای وبلاگتون تبلیغ کنید
یعنی باید به وبلاگای بیشتری سر بزنید تا اونا هم بتون سر بزنن و با وبلاگتون آشنا بشن و استفاده کنن.

فاطمه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.afarideye-oo.blogfa.com

در مورد اون ایه اول و ترس از خدا ارسطو میگه:
از هر چیز بترسی از آن فرار میکنی ولی اگر از خدا بترسی به سویش میروی.
در مورد حجاب و این حرفا هم به زبون میگیم که راهش ترک محرمات و انجام واجبات اما کو تا عمل
خیلی از گناها هست که ما مرتکب میشیم و حتی نمیدونیم که گناهه!!!
فقط میتونم مثل شما اون دعا رو بکنم و بگم آمین
راستی شما باید بیشتر برای وبلاگتون تبلیغ کنید
یعنی باید به وبلاگای بیشتری سر بزنید تا اونا هم بتون سر بزنن و با وبلاگتون آشنا بشن و استفاده کنن.

نیمه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://half59.blogfa.com

سلام همیشه خدایی باشی

مهاجر چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://mohajir.blogfa.com


امشب دل من بهانه دارد
یک حالت عاشقانه دارد
امشب دل بى قرار و زارم
از قبر گلى نشانه دارد
در ظلمت شب میان باغى
یک یاس کبود خانه دارد
گفتم که ز باغبان بپرسم
گل طاقت تازیانه دارد؟



سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهراء سلام الله علیها را تسلیت عرض میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد