عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

فاطمه فاطمه است

بسم رب الرقیه

 

سلام علی آل یس

 

سلام

 

کَمَثَلِ الشَّیطانِ اِذ قالَ لِلاِنسانِ اکفُر فَلَمّا کَفَر قَالَ اِنّّی بَرِیٌ مِنکَ اِنِّی اَخَافُ اللهَ رَبَّ العالَمِینَ

 

در مثل ملنند ظیطان اند که انسان را گفت به خدا کافر شوو وقتی او کافر شد گفت من از تو بیزارم حقیقتا من از خدایی که پروردگار عجهانیان است میترسم

 

حالتون که خوبه الحمدالله من در این وبلاگ هر وقت که اونو به روز میکنم در اوی اون یک ایه قران مینویسم تا هم قران فراموش نشه و همه یه صوابی بکنن

 

 

الهی، از پای تا فرقم در نور تو غرقم.« یا نور السموات و الارض، انعمتَ فزد! »

الهی، تن به سوی کعبه داشتن چه سودی دهد، آن که را دل به سوی خداوند کعبه ندارد؟

الهی، چگونه خاموش باشم که دل در جوش و خروش است، و چگونه سخن گویم که خرد مدهوش و بیهوش است

 

ایام ایم سوگواری بی بی دو عالم حضرت صدیقه فاطمه(س)ست منم اومدم با اینکه چیزی نمیدونم از اوشون بنویسم

 

حضرت زهرا (س) دخت نبی اکرم که یکی از چهار زن عالم امکان که کامل شدن میباشند

اسم آن مخدرّه فاطمه است و برای آن بزرگوار هشت لقب ذکر کرده اند: صدیقه، راضیه، مرضیه، زهرا، بتول، عذرا، مبارکه، و طاهره. از بعضی روایات استفاده میشود که زکیّه و محدّثه از القاب آن مخدره است و کنیه او ام ابیها است.

 

عمر آن بزرگوار تقریباً هجده سال است. در روز جمعه بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت به دنیا آمد و سال یازدهم از هجرت، سوم جمادی الثانی به دست گردانندگان سقیفة بنی ساعده شهید شد.

آن حضرت سومین شخص از پنج تن اصحاب کساء می‌باشند, که دربیستم جمادی‌الثانى سال پنجم بعثت در مکه دیده به جهان گشودند. پس از تجلى نورش در بیت رسالت حضرت حق سلامش رسانده و او را فاطمه نامیدند.

اولین بانویى بود که دعوت شوهرش را لبیک گفتند و به همراه شوهرش و حضرت على بن ابى طالب (علیه‌السلام) به نماز ایستادند, در حالى که دیگران بت می‌پرستیدند، خدیجه کبرى در عبادت و کمالات معنوى به قله سار معرفت و کمال رسیده بود و خداوند عزوجل به عبادت و مقام رفیع بانوى بانوان بر ملائکه مقربش مباهات می‌کرد،‌رسول خدا در این خصوص می‌فرمایند:

« اى خدیجه خداوند هر روز چندین بار به وجود تو بر ملائکه گرامیش مباهات می‌کند. »عوالم:ج11،‌ 41.

هنگامی که پیامبر به عرش مشرف شدند خداوند نیمه سیبی را به دست مبارک ان حضرت دادن و حضرت از ان نیمه سیب خوردن و عرض کردند که نطفه فاطمه از ان نیمه سیب بهشتی در کمر من بسته شد

من نمیخوام براتون روضه بخونم  و فقط اینو بگم که حالا چی شد که خانه ای را که پیامبر برای وارد شدن به اون اجازه میگرفت با بی حرمتی تمام اتیش زدن  یا کسی رو که پیامبر جلوی اون می ایستاد و دستشو بوس میکرد ,بازو شو شکوندن اونو میزارم بر عهده خودتون شما بگید خالا ما با امام زمانمون داریم چیکار میکنیم امام زمانیرو که امام صادق گفت اگر من زمان اونو درک میکردم بندگیشو میکردم پسر همون بانوی هجده ساله رو ما داریم با هر گناهمون یه سیلی به اون میزنیم خودتون بگید این درسته

من هرچی بخوام از حضرت زهرا بگم بازم کم گفتم و تو این چند صفحه جا نمیگیره پس همینجا تمومش میکنم

 

یه خواهش ازتون دارم با نظراتون منو در این راه کمک کنید

 

                                          ودر اخر الهم العجل لولیک الفرج                  آمین

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
میثاق با شهدا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://misagh-ba-shohada.tk

بنام خدا .سلام ...منم تسلیت میگم شهادت بی بی زهرا س رو .و خوشحالم و احساس خوبی دارم وقتی یمبینم جوونای ما عشق به اهل بیت رو دارن ...خیلی حرفها برا گفتن دارم خیلی....شاید بعدا بیشتر بگم... در مورد وبلاگتون! تازه شروع کردین دیگه!! انشالله که موفق باشید و روز به روز بهتر شه .فقط به عنوان یه خواهر کوچیکتر یه نکته ای رو میگم :سعی کن از کلیشه ای صحبت کردن تو وبلاگت خودداری کنی ...انشالله که متوجه منظورم باشی...بعدا بیشتر باهات صحبت میکنم ...خوشحال میشم خودتو بهم معرفی کنی البته نه از اون نوعی که توی پست اولت گفتی !!!باشه؟؟؟ منتظرتم ...خیلی هم دعام کن...یا زهرا س


سلام ممنونم که به من سر زدی
بازم از این کارا بکن باشه شما که منو خوب میشناسید مگه نه
ممنونم خدا حافظ شما

سعید ش یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://ssh.myblog.ir

سلام عزیز
ممنون که اومدی به وبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد