عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

قشنگ کوچک

بسم رب الرقیه

 

سلام علی آل یس

 

لَو اَنزَلنا هَذَا القُرءَان عَلی جَبَلٍ لَّرَاَیتَهُ, خشِعًا مُتَصَدِّعًا مِّن خَشیَهِ الله وَ تِلکَ الاَمثلُ نَضرِبُهَا لِلنّاسِ لَعَلَّهُم یَتَفَکَّرُونَ

 

اگر ما این قرآن را بر کوه نازل میکردیم مشاهده میکردی که کوه از ترس خدا خاشع و ذلیل شکاف بردار میگشت و این مثالها را برای مردم بیان میکنیم باشد که اهل عقل و فکرت شوند

سوره مبارکه حشر ایه 21

 

الهی

 هر نواختی که نه نواخت تو باشد...سهو است...

مرادی که نه مراد تو باشد..لهو است...

مهری که نه مهر تو باشد..لغواست...

سلام

 

قبل از اینکه بحثمو شروع کنم یه چیز بگم چون حالا این ایه رو خوندین و روتون انشا الله که تاثیر گذاشته یه دعا هم در حق این بنده بکنید اخه من 23 کنکوووووووووووور دارم و 26 هم راهی اصفهان هستم برای مسابقات کشوری دانشجویان دعام کنییییییییییییییییییید

 

گفت:کسی دوستم ندارد .میدانی چقدر سخت است این که کسی دوستت نداشته باشد ؟ تو برای دوست داشتن بود که جهان را ساختی حتی تو هم بدون دوست داشتن ...!

 

خدا هیچ نگفت.

گفت:به پاهایم نگاه کن !ببین چقدر چندش اور است.چشمها را آزار میدهد دنیا را کثیف میکنم.ادمهایت از من میترسند.مرا میکشند برای اینکه زشتم جرم من این است.

 

خدا هیچ نگفت:

گفت:این دنیادنیا فقط مال قشنگهاست.مال گلها و پروانه ها مال قاصدکها مال من نیست.

 

خدا گفت: چرا مال تو هم هست.

 

دوست داشتن یک گل دوست داشتن یک پروانه یا قاصدک کار چندان سختی نیست اما دوست داشتن یک سوسک دوست داشتن تو کار دشواریست.

دوست داشتن کاریست اموختنی و همه رنج اموختن را نمیبرند

 

ببخش کسی را که تو را دوست ندارد زیرا که هنوز مومن نیست زیرا که هنوز دوست داشتن را نیاموخته او ابتدای راه است.

 

مومن همه را دوست دارد زیرا همه از من است و من زیبایم .من زیباییم. چشمهای مومن جز زیبا نمیبیند زشتی در چشمهاست. در این دایره هر چه که هست نیکوست.ان که بین افریده های من خط کشید شیطان بود شیطان مسئول فاصله هاست.

حالا قشنگ کوچکم نزدیک بیا و ناراحت نباش.

 

قشنگ کوچک حرفی نزد و هرگز نیاندیشید که نازیباست

 

در اخر هم در مورد ایه ای که ز سوره نور در مطلب قبلی نوشتم این ایه در مورد چهارده معصوم است و من تنها وتنها بر حضرت فاطمه تاکید نکردم و چون ایام ایام فاطمیه بود من تنها اسم ان حضرت را اوردم .ممنونم از همتون در پناه حق

 

 

الهم العجل لولیک الفرج      "آمین"

نظرات 8 + ارسال نظر
خلیلی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.pavarchin-3.blogfa.com/

سلام
شما خوبید؟

بسیار زیبا و مفید بود ما هر چه داریم از اهلبیت پیامبر (ص)
است
خدایا ظهور آقا را نزدیک تر بفرما
موفق باشید
التماس دعا

مریم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://massih58mo.blogfa.com

الهی و ربی من لی غیرک
میلاد با سعادت بزرگ بانوی عالم خانم حضرت زهرا سلام الله علیها را به شما تبریک می گم .و انشاالله به زودی جشن میلاد را همراه با فرزند بزرگوارش مهدی فاطمه علیه السلام برگزار کنیم .
خدایا ظهور منتقم آل الله را نزدیک بفرما .
اللهم العن جبت و الطاغوت .یا زینب

فاطمه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.afarideye-oo.blogfa.com/

این داستان خیلی جالبه
من قبلا هم اینو شنیده بودم
اما من هرچقدر سعی میکنم نمیتونم یه سوسک رو دوست داشته باشم
و ازش میترسم
به نظر شما باید چه کار کنم؟

محمد حسین دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ق.ظ http://beyadeoo.blogfa.com

سلام. ان شاالله که این ایام زیبا بر شما مبارک باشد و دلشاد باشید. نکته ی زیبایی بود، ی جورایی می شه به عنوان میزان ازش استفاده کرد. دلنشین بود. التماس دعا.

حدیث عشق پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.pavarchin-3.blogfa.com/

سلام
جالب و خوندنی بود مرسی

من به روز هستم یه سری بزن مرسی

دل همه انسانها همچون مز رعه ی تخم وفاست و انان که دل را با وفا و محبت ورزیدن اشنا نمی کنند از این مزرعه حاصلی جز شرمساری برداشت نمی کنند
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

موفق باشی

سحر جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.faez.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خسته نباشید
ان شاالله که موفق بودید
مطلب جالبی نوشتید ... قبلا سوسک رو هم دوست داشتم ولی حالا ... دور شدن خیلی بده...
التماس دعا ...
سربزنید خوشحال میشم
در پناه خدا
اللهم عجل لولیک الفرج

فاطمه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.afarideye-oo.blogfa.com

شما هنوز به روز نکردین؟راستی چرا برای وبلاگتون یه کم بیشتر تلاش نمیکنید؟

فاطمه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ق.ظ

وای ببخشید حواسم پرت بود اشتباه نوشتم منظورم این بود که چرا برای وبلاگتون بیشتر تبلیغ نمیکنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد