عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

عصر انتظار

بیا تا دست در دست هم بسازیم زندگی رو

قشنگ کوچک

بسم رب الرقیه

 

سلام علی آل یس

 

لَو اَنزَلنا هَذَا القُرءَان عَلی جَبَلٍ لَّرَاَیتَهُ, خشِعًا مُتَصَدِّعًا مِّن خَشیَهِ الله وَ تِلکَ الاَمثلُ نَضرِبُهَا لِلنّاسِ لَعَلَّهُم یَتَفَکَّرُونَ

 

اگر ما این قرآن را بر کوه نازل میکردیم مشاهده میکردی که کوه از ترس خدا خاشع و ذلیل شکاف بردار میگشت و این مثالها را برای مردم بیان میکنیم باشد که اهل عقل و فکرت شوند

سوره مبارکه حشر ایه 21

 

الهی

 هر نواختی که نه نواخت تو باشد...سهو است...

مرادی که نه مراد تو باشد..لهو است...

مهری که نه مهر تو باشد..لغواست...

سلام

 

قبل از اینکه بحثمو شروع کنم یه چیز بگم چون حالا این ایه رو خوندین و روتون انشا الله که تاثیر گذاشته یه دعا هم در حق این بنده بکنید اخه من 23 کنکوووووووووووور دارم و 26 هم راهی اصفهان هستم برای مسابقات کشوری دانشجویان دعام کنییییییییییییییییییید

 

گفت:کسی دوستم ندارد .میدانی چقدر سخت است این که کسی دوستت نداشته باشد ؟ تو برای دوست داشتن بود که جهان را ساختی حتی تو هم بدون دوست داشتن ...!

 

خدا هیچ نگفت.

گفت:به پاهایم نگاه کن !ببین چقدر چندش اور است.چشمها را آزار میدهد دنیا را کثیف میکنم.ادمهایت از من میترسند.مرا میکشند برای اینکه زشتم جرم من این است.

 

خدا هیچ نگفت:

گفت:این دنیادنیا فقط مال قشنگهاست.مال گلها و پروانه ها مال قاصدکها مال من نیست.

 

خدا گفت: چرا مال تو هم هست.

 

دوست داشتن یک گل دوست داشتن یک پروانه یا قاصدک کار چندان سختی نیست اما دوست داشتن یک سوسک دوست داشتن تو کار دشواریست.

دوست داشتن کاریست اموختنی و همه رنج اموختن را نمیبرند

 

ببخش کسی را که تو را دوست ندارد زیرا که هنوز مومن نیست زیرا که هنوز دوست داشتن را نیاموخته او ابتدای راه است.

 

مومن همه را دوست دارد زیرا همه از من است و من زیبایم .من زیباییم. چشمهای مومن جز زیبا نمیبیند زشتی در چشمهاست. در این دایره هر چه که هست نیکوست.ان که بین افریده های من خط کشید شیطان بود شیطان مسئول فاصله هاست.

حالا قشنگ کوچکم نزدیک بیا و ناراحت نباش.

 

قشنگ کوچک حرفی نزد و هرگز نیاندیشید که نازیباست

 

در اخر هم در مورد ایه ای که ز سوره نور در مطلب قبلی نوشتم این ایه در مورد چهارده معصوم است و من تنها وتنها بر حضرت فاطمه تاکید نکردم و چون ایام ایام فاطمیه بود من تنها اسم ان حضرت را اوردم .ممنونم از همتون در پناه حق

 

 

الهم العجل لولیک الفرج      "آمین"

خداحافظ فاطمه

سلام علی آل یس

 

الله نُورُ السَّمَوَاتِ وَالاَرضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشکَوةِ فِیهَا مِصبَاحٌ المِصبَاحُ فی زُجَاجَة ٍالزُّجَاجَةُ کَاَنَّها کَوکَبٌ دُرِّیٌ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُبَرَکَةٍ زَیتُونَهٍ لا شَرقیَّةٍ وَ لا غَربِیَّةٍ یَکادُ زَیتُها یُضِیءُ وَ لَو لَم تَمسَسهُ نارٌ نُّورٌ عَلی نُورٍ یَهدِی الله لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَ یَضرِبُ الله الاَمثلَ لِلنّاسِ وَالله بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ

 

خدا نور اسمانها و زمین است داستان نورش به مشکاتی ماند که در ان روشن چراغی باشد و ان چراغ در میان شیشه ای که تلالوان گویی ستاره ایست درخشان وروشن از درخت مبارک زیتون با انکه شرقی و غربی نیست شرق و غرب جهان بدان فروزان است و بی انکه اتشی زیت ان را بر افروزد خود به خود جهانی را روشنی بخشد که پرتو ان نور(حقیقت) یر روی نور قرار گرفته و خدا هر که را بخواهد به نور خودهدایت کند و این مثالها را خدا برای مردم میزند و خدا بهمه امور داناست سوره مبارک نور ایه 35 از سور مدنی 24مین سوره قران

 

سلام

 

این آیه را که در بالا مشاهده کردید آیه ایست که در باره حضرت فاطمه (س) تعبیر شده که گفتم بهتره امروز این آیه رو  بنویسم اما امشب شب خداحافظی علی با فاطمست  منم از نهج البلاغه خطبه ای رو انتخاب کردم که ان حضرت بعد از به خاک سپاری دخت نبی اکرم با چشم گریان خطاب به پیامبر اکرم گفت:

 

سلام بر تو ای رسول خدا سلامی از طرف من و دخترت که هم اکنون در جوارت فرود آمده و شتابان به شما رسیده است ای پیامبر خدا،صبر و بردباری من با از دست دادن فاطمه کم  شده است و توان خویشتنداری ندارم اما برای من که سختی جدایی تو را دیده ام و سنگینی مصیبت تو را کشیده ام شکیبایی ممکن است این من بودم که با دست خود، تو را در میان فبر نهادم و هنگام رحلت ،جان گرامی تو میان سینه و گردنم پرواز کرد ((ما از خداییم و به خدا باز میگردیم))

 

پس امانتی که به من سپرده بودی بر گردانده شد ، و به صاحبش رسید ، از این پس اندوه من جاودانه،وشبهایم،شب زنده داریست،تا ان روز که خدا خانه زندگی تو را برای من بر گزیند . به زودی دخترت تو را اگاه خواهد کرد که امت تو چگونه در ستمکاری بر او اجتماع کردند،از فاطمه بپرس،واحوال اندوهناک ما را از او خبر گیر ، که هنوز روزگاری سپری نشده ، و یاد تو فراموش نگشته است .

 

سلام من به هر دوی شما سلام وداع کننده ای که از روی خشنودی یا خسته دلی سلام نمیکند . اگر از خدمت تو باز میگردم از روی خستگی نیست و اگر در کنار قبرت مینشینم از بد گمانی بدانچه خدا صابران را وعده داده نمیباشد.نهج البلاغه خطبه 202

 

 

الهم العجل لولیک الفرج   "آمین"